topan’s life
flankerline ~such an outregeous life~

Jalan-jalan raya BMA First stage

Yea…kali ni lembaran baru dimulakan dgn pengembaraan 5 sekawan ke selatan tanah air..hi2..perjalanan yg sptt nyer ke permatang badak untuk mnum air buah glas bsar untuk meraikan berakhirnya presentation telah bertukar mnjadi plan jln raya..hi2..mmg xleh nk lupe..mne x nyer..br kuar asrama kuman cdg trus gi umah nash mlm tu jgk..sbb fmly nash buat open house…mak asqa lak suh dtg…so dgn plan yg bru..kitorg u-turn balik untuk mmbuat prsiapan jln jauh..hi2

Prjalann dimulakan ke muadzam shah…ke felda keratong, iaitu umah mmbe aku ni..incik asqalani untuk menukar kereta..kitorg naik kancil dssbbkan kereta iswara turbo dier msuk bengkel..kete dh siap..so amik kete dier..prjlnn dtruskn ke tangkak..yg di-drive oleh aku..agak2 dlm kul 12 lebey msa tu..tido umah nash..pastu bsok nyer plan mula nk ke ledang..mndi mnda pastu gerak balik,,tp sbb ade 2 org  mmbe aku neh xnah gi melaka..kitorg mnukar plan lg..hi2..(lgpun umah nash ngan tol ayer keroh stgh jam jek)..

Driver pn brtukar aku kmbali drive…nash co-driver..(slalu nyer kitorg 2 jek drive)..aku pon stat bwk diorg pusing 1melaka..haha…dr mitc,ke utem..pastu ke MP(mahkota parade)..padang pahlawan..a’famosa..then pantai puteri…pastu trus ke umah aku di masjid tanah..igt nk buat surprised..alih2 mama ngan alang xde..diorg gi kl sbb akak ipar aku wat open house…abah sorg kt umah jek time tu..sbb along xsmpai lg msa tu..anak buah aku aaleya dmm lak…3 ari xnk mkn..sian lak tgk dak kcik tu..

pastu kitorg gerak matrik mlka lak..ade mmbe aku ni nk jmpa ehem2 dier..hi2..pastu grak trus ke muadzam ke rumah asqa..sbb mak dier suh dinner kt c2 dl..pastu trus ke ump…smpai dlm kul 11 stgh..dgn speed 140-150..hi2..itulah first stage jalan2 raya aku…

11 Responses to “Jalan-jalan raya BMA First stage”

  1. jalan2 sampai matrik melaka??? wah! dasyat nyer. jelesh2. =p

  2. hi2..kalo dtg mlka
    bgtau sy
    sy leh jd tourist guide awk
    hi2

  3. eh, awak org melaka ke?

  4. iyer..
    sy org mlaka la
    xtau eh..hi2

  5. aish.. saye ingt awk org kuantan laa.. camane bleh sesuke ati jer sy pk awk org kuantan ek? =p *confius*

  6. hi2..org kuantan??
    muka sy cm org kuantan eh..=P

  7. haha.. xtau la camane bleh teranggap awk org kuantan.

  8. hi2…sy mne2 leh..kdg2 org ckp sy cm org korea pon ade..ngeh2

  9. seb baik bukan Spain ek. =p

  10. eh br trigt..ketua kampung sy ckp sy cm torres..ngeh3

  11. huh.. pasan! xpe2.. janji x amek casillas sy. =p


Leave a Reply

