topan’s life
flankerline ~such an outregeous life~

convo aku & dia

alhamdulillah..syukur pada Allah kerana aku berjaya menghabiskan study aku dgn jaya nyer..dpt pun sijil degree aku tuh..tp aku pelik,aku xrse gembira psal aku nk convo tu..aku gembira bout something yg aku mmg nk kan sebelum ni..something yg menggembirakan aku..yg beri aku smgt untuk aku tempuh hari2 yg mendatang neh..untuk smpai ke tahap tu,aku perlukan masa..dan bende tu bukan nyer boleh terjadi mcm tu jek..lebih kepada rasionaliti pemikiran untuk menerima sesuatu perubahan yg mungkin orang lain pertikaikan tentang kewujudan modifikasi perubahan sikap individu itu sendiri..

bg aku,aku xksah psal diri aku.yg pling penting,aku dpat gembira kan org lain.itu sudah ckp buat aku gembira=) dapat2 masa gi convo aku dpt gembira kan someone yg mmg aku nk dier hepi dgn aku smpai bile2…aku sedar diri aku ni byk kekurangan nyer,tapi aku kne improve dari masa ke semasa untuk buktikan yg aku mmg layak..perkara ni slalu aku pikirkan,sebab bende ni membawa ke masa hadapan kite..tentang cara pemikiran kite,cara hidup kite,cara pergaulan kite..sume nyer berkait rapat..setiap org xkan terlepas dari mmbuat kesalahan,aku pn xterkecuali dlm hal ni..yg penting aku cuba untuk perbetulkan kesilapan aku,untuk memperbaiki sesutu yg kusut..

harapan dan doa dari aku,yang aku akan membina suatu binaan atau struktur yg kukuh,yg mampu menhan segala mcam gelora dan ribut,yg mampu menahan gempa dan gegaran…untuk ape?untuk kehidupan kami di masa hadapan…yg lepas kita jadikan pedoman untuk kehidupan masa hadapan..ya allah,peliharalah hubungan kami dan kekalkankan lah kami hingga ke akhir hayat…amin,amin..ya rabbal alamin

No Responses to “convo aku & dia”

Leave a Reply

