topan’s life
flankerline ~such an outregeous life~

musim salji ketika musim panas..

…dgn berbekalkan basikal “bukit” yg disewa dgn kadar yg dgn siot nyer mendadak dgn cepat(rm5 + rm 1 untuk setiap jam berikut nyer)…kami meredah hutan taman bukit cherakah dgn hepi nyer..tp yg buat xbes mula2 tu sebab kamera aku prob..hu geram giler msa tu..nk kuar umah cek kamera balik,tgk2 bateri hp xcas pon..charger baru beli lak tu..tp salah aku gak,cas jek tapi xreti nk cek..nasib lah mmbe baik aku ader di masa2 yg diperlukan..hi2..meri tima kasih2 byk2 sebab bagi pinjam kamera…act tu kamera adik dier..hi2…tapi tu pon da orait dah…jnji ade kamera;-)

…Aku n sweetheart aku pon memulakan perjalanan berbasikal dgn melawat umah 4 musim…time ni tgh winter..mmg aku xsgka sejuk nyer cm lahanat jek rase..kih2..mane x nyer,pegi tmpat salji dgn sandal jek…hi2..mne x sejuk giler..smpai kebas lah kaki n tgn kitorg kt dalam tu..kt luar musim panas,dlm sejuk giler..tp serious mmg sejuk…rase nk pegi lagi jek..alhamdulillah,malaysia xde musim sejuk cmtu..kalo ader lah xtau cmne..hi2..nk gi keje pagi2 pon da rase sejuk(dulu gi keje siap pakai glove lg..ngeh3)..

…aku rase mmg bahagia sgt skrg..ape2 yg aku impikan,yg aku hajatkan sume aku perolehi..aku bersyukur sgt2,dgn rahmat dan nikmat yg Allah turunkan pada aku skrg…terbayang aku lagi masa aku abes spm,ntah aku ni ade keje ke x..bleh ke aku jadi engineer…tp alhamdulillah,dgn berkat usaha dan doa aku dapat sume ni…cukup lah kot untuk kali ni,ni pon aku tulis sebab aku rase lama sgt aku xupdate blog ni..ni pon baru naik dr site..skrg ni aku tgh involve dlm projek kapal 70m anchor handling/tug vessel DP2 ngan 60m offshore supply vessel..incoming project plak kitorg akan buat kapal untuk petronas 78m offshore supply vessel gak..mmg tgh busy skrg..nk sambung wat drawing…

No Responses to “musim salji ketika musim panas..”

Leave a Reply

