topan’s life
flankerline ~such an outregeous life~

Comissioning for the new vessel..

arini ari jumaat..seminggu pas launch IDS Darussalam..70m Anchor Handling Offshore Supply Vessel..alhamdulillah byk gak system yg aku dh start kan..main genset port ngan stbd start 3 ari pas launch..mmg satu record untuk aku..untuk kapal neh..aku nk buat schedule aku dgn tight skali..aku nk tgk berapa cepat aku bleh siapkan keje2 aku neh..target aku??cuma sebulan stgh untuk lebey kurag 25 system..aku nk tgk limit aku..
Arini kitorg akan proceed dgn main genset lagi untuk synchronizing..senang citer kawin 2 genset..bende ni bukan senang nk kawin trus..yg peninn nanti incik paizal..sebab dier yg kne kawin kan..haha..tp so far da setel smlm..smlm jek 4 system aku da jalan..mmg record lagi untuk aku..hihi..tapi kiter merancang..tuhan yg menentukan..insyallah aku dpt drag lagi timing commissioning untuk IDS Darussalam neh dgn lebey ceoat lagi..geng2 otai da xde..kalo x leh ajor aku byk2 bende..coz we all still learning..no body are really perfect…smpai msa dh nk trun kapal..

No Responses to “Comissioning for the new vessel..”

Leave a comment